Aftellen! - Reisverslag uit Oostzaan, Nederland van Kelly Bakker - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Oostzaan, Nederland van Kelly Bakker - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

21 Januari 2013 | Nederland, Oostzaan

Nog maar 8 dagen en het is zo ver, mijn eerste verre reis naar Australië kan beginnen met Brandi! Kan het allemaal nog moeilijk geloven dat ik dan heerlijk in me bikini aan het surfen ben terwijl het hier sneeuwt :)

Dinsdag begint ons avontuur op schiphol, ik vlieg rond 14.00 en daar leer ik meteen me mede reizegers kennen. De vlucht duurt ongeveer 12 uur en dan heb ik een tussenstop in Taiwan waar we een halve dag uit het vliegtuig mogen en de stad in kunnen. S'avonds vertrekken we weer verder richting Sydney waar we de volgende ochtend landen!

Ik heb er heel veel zin in maar wel spannend allemaal!
Xx!

  • 21 Januari 2013 - 13:54

    Kylie:

    Veel plezier kel!! Xx

  • 21 Januari 2013 - 14:14

    Marion:

    hey lief nichtje,

    Wat een avontuur ga je tegemoed!! Heel veel plezier en geniet hier van !
    Doe wel ontzettend voorzichtig en kom weer heel terug!
    Qij houden van jou!!!

    De Henny's

  • 21 Januari 2013 - 19:03

    Astrid:

    Ja ja het gaat nu echt gebeuren! Hoop dat je veel foto s op de site zet, zodat we mee kunnen genieten. Veel plezier!

  • 22 Januari 2013 - 21:01

    De Marsjes:

    Hey Kelly. Wat een vooruitzicht voor je zeg. Maak er een onvergetelijke ervaring van en houd ons een beetje op de hoogte, zodat we weten waar je uithangt! We zullen je missen in de sneeuw, terwijl jij in korte broek australie ontdekt. Heel veel plezier!!!!!!!!!!

  • 23 Januari 2013 - 20:58

    Annie Mars:

    Hoi Kelly,
    Het wordt nu spannend, als ik net zo jong was als jij zou ik het zelfde doen.
    Maak er een te gekke reis van en denk goed om je zelf.

    Heel veel plezier en hou me op de hoogte.

    Veel liefs oma annie.

  • 24 Januari 2013 - 07:58

    Edwin:

    Hoi Kel, ENJOY!!!

  • 24 Januari 2013 - 09:24

    Kelly Bakker:

    Dank jullie wel allemaal! Dikke knuffel xx

  • 27 Januari 2013 - 01:18

    Sonja:

    Was gezellig vanavond Kel, geniet ervan en maak er een prachtige reis van. Liefs

  • 27 Januari 2013 - 17:12

    Tante Rie:


    Hoi Kelly,

    Heel veel plezier op deze reis,ik vind het gaaf, ik ga je volgen1

  • 27 Januari 2013 - 17:12

    Tante Rie:


    Hoi Kelly,

    Heel veel plezier op deze reis,ik vind het gaaf, ik ga je volgen1

  • 28 Januari 2013 - 15:07

    Gino:

    Kelly,
    Heel veel plezier !!! X

    Gr. Gino

  • 30 Januari 2013 - 09:01

    Astrid:

    Hey meiden, denk dat jullie inmiddels als in down under zijn. En waarschijnlijk met heel mooi weer en lekker warm! Nou voor jullie vast leuk om te horen, maar hier storm en heeel veel regen. Dus geniet van de zon. Wij gaan zo schaatsen, dikke kus As

  • 30 Januari 2013 - 12:13

    Kelly:

    Hee as! We zitten nu in ons hotel in taipei! In het vliegtuig haast niet geslapen dus dat kunnen we hier lekker doen:) om 23.00 gaan we vliegen richting Sydney maar dat duurt ook nog 9 uur.. Hoop inderdaad at het lekker warm is! Dikke kus

  • 30 Januari 2013 - 21:19

    Linda Mars:

    Hoi Kelly,

    Heel veel plezier down under. Het is een geweldig land!
    Geniet ervan!! Ik ga je verhalen volgen!

    Groetjes,
    Linda.

  • 31 Januari 2013 - 12:56

    Carla:

    dag buufie, las dat je al aardig stukkie op weg bent, spannend, de lang reis achter de rug , dus nu genieten, dikke knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oostzaan

Kelly

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen: 622
Totaal aantal bezoekers 6100

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 10 April 2013

Australië

Landen bezocht: