Thailand - Reisverslag uit Bang Rak, Thailand van Kelly Bakker - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Bang Rak, Thailand van Kelly Bakker - WaarBenJij.nu

Thailand

Blijf op de hoogte en volg Kelly

08 April 2013 | Thailand, Bang Rak

Hi:)

Zo, vlak voordat ik al bijna naar huis ga toch maar even het laatste berichtje plaatsen;)

Onze reis begon in Bangkok.
In het begin moest ik heel erg wennen met het cultuurverschil tussen Australië en Thailand! Het is hier ongelofelijk druk met het verkeer en de mensen zijn erg nerveus! ( wel behulpzaam, maar spreken totaal geen Engels haha en ohja.. Wc papier mag je niet door de wc spoelen maar moet je in een bak ernaast gooien..)
We hebben hier verschillende tempels gezien ontzettend mooi! Ook zijn we naar de floating market geweest, heel leuk om mee te maken!

Vervolgens zijn we met de nachtbus en de boot naar Koh Phangan geweest, waar de full moon party's worden gehouden. Heel mooi eiland met mooie stranden. We hadden een leuke hostel een hebben ook hele leuke meiden leren kennen, waarmee we bijna elke dag mee optrokken en ook naar de feesten gingen! De full moon voorbereidingen waren ook super leuk! We hadden allemaal het zelfde shirt gekocht maar dan in andere kleuren:) hadden fluor linten in ons haar en waren natuurlijk helemaal beklad met verf! Het feest was een leuke ervaring, maar de jungle party van de dag ervoor was misschien nog wel leuker!

Toen zijn we naar het eiland Koh Toa gegaan. Dit eiland had nog mooiere stranden, net een paradijs en ook hier hebben we met de meiden afgesproken! We hebben vaak de scooter gehuurd om het eiland te verkennen, je moet wel oppassen want ze proberen constant geld te vangen! Naar dat we gewerkt hebben aan ons kleurtje zijn we verder gegaan naar Chiang Mai

Hier hebben we een cookclass gevold! Eerst gingen we over de foodmarket en kregen we uitleg over de verschillende kruiden en rijst. Daarna gingen we naar een farm en lieten ze zien hoe de kruiden groeide. We mochten 6 gerechten kiezen. Ik had steeds gekozen voor de minst pittige. Het was heel leuk om te doen, dus nu kan ik zelf spring rolls maken:)!

De volgende dag gingen we naar een olifantenkamp. Dit was echt ontzettend leuk! We moesten eerst een proefrondje doen want we hadden geen zadel! Vervolgens gingen we een rondje rijden en na de lunch mochten we ze zelf wassen! Echt heel leuk en het was toch nog best hoog op z'n olifant!

Nu zijn we weer terug in Bangkok en vliegen we morgen nacht weer terug naar nl. Ik hoop dat het weer alweer wat beter is:)
Tot snel! Xx

• 08 April 2013 - 06:45

Fred:

Erg leuk verslag , tot woensdag xxx

• 08 April 2013 - 06:59

Edwin:

Jeetje Kel, zit het er al weer op. Wat is dat snel gegaan., maar je neemt wel een bak aan ervaringen mee. Goeie reis!

• 08 April 2013 - 10:38

Rob:

Maak er nog een paar mooie laatste dagen van! Ben nog steeds jaloers!

• 08 April 2013 - 12:40

Jannie:

Hoi Kelly,

Wat leuk allemaal!
    Ook ben ik heel blij om je weer gauw in levende wijze te mogen zien.
    Wat zal je lekker bruin zijn!
    Nog even genieten en een goede terugreis. Tot héééél snel. Kan niet wachten.
    Kus, Jannie en Marco

• 08 April 2013 - 17:07

Annie Mars:

Hallo kelly,

Wat een prachtige reis heb je gehad en geniet nog even van de laatste dagen.
    Nog een fijne terugreis en tot as.woensdag.