Great Ocean road - Reisverslag uit The Gap, Panama van Kelly Bakker - WaarBenJij.nu Great Ocean road - Reisverslag uit The Gap, Panama van Kelly Bakker - WaarBenJij.nu

Great Ocean road

Blijf op de hoogte en volg Kelly

21 Februari 2013 | Panama, The Gap

Hi allemaal!

We hebben Sydney achter ons gelaten en zijn verder vertrokken naar Melbourne met de nachtbus die wel 12 uur duurde. Gelukkig hebben we goed kunnen slapen en hadden we genoeg energie om de stad te verkennen! Maar eerst natuurlijk een hostel zoeken.. Pff zwaar!! Die tas op je rug en lopen door die hitte! Dan begin je je aftevragen waarom je geen koffer had meegenomen haha.

We hebben 2 dagen overnacht bij het Space hostel, erg mooi en we hadden een gratis upgrade gekregen naar een 2 persoonskamer! Er was een mooi dakterras en met zelfs een jacuzzi waar we zeker gebruik van hebben gemaakt

• 21 Februari 2013 - 15:06

Jannie:

Hé Kelly,

Wat leuk om weer wat van je te horen.
    Hoop dat het leuk was in de rimboe!
    Nu weer in de bewoonde wereld, waar jullie
    ongetwijfeld weer veel gaan zien!
    Nog heel veel plezier

Kus Jannie

• 21 Februari 2013 - 16:14

Miranda:

Hee die Kel,

Wat zal het weer een luxe zijn, na het rimboe gebeuren!
    En wat een afstanden he, 12 uur in de bus dan ben je in nederland 6 keer heen en weer gereden van noord naar zuid nederland haha.
    Leuk hoor dat je een reisverslag plaatst, dan lijkt het alsof je "niet zo ver weg bent"....
    Maar meiden geniet er nog maar goed van, ga nog een hoop leuke dingen zien en de groetjes van ons allemaal!!
    Veel plezier, Miranda

• 22 Februari 2013 - 02:23

Sonja Schoute:

Hoi Kelly en Brandi, het is inderdaad wat Miranda schrijft, je lijkt zo dichtbij.
    Leuk is dat toch.
    Nogmaals geniet er van meiden, once in a lifetime.

Have much fun
    Sonja

• 22 Februari 2013 - 05:22

Kelly:

hahaha ik zie dat niet me hele verslag erop staat!
    Mijn hele verslag is degene die joy had geschreven op mijn facebook!

Groetjes uit het zonnige Aussie!! xxxxxx